Monday, November 19, 2018

About Me

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Hai, saya Puan Rosikah Noh. Seorang isteri, ibu dan seorang guru. Selamat datang ke blog saya, Diari Anakku Sihat.


Alhamdulillah, tercapai wishlist saya untuk mempunyai blog dan bergelar seorang blogger. InsyaAllah, di blog ini, saya akan berkongsi dengan pembaca tentang personal, parenting, tips kesihatan kanak-kanak, info dan isu semasa dan juga tentang produk Tasneem Naturel


Kenapa Tasneem Naturel?
Kerana saya adalah Agent produk Tasneem Naturel


Di blog ini, saya akan berkongsi manfaat produk-produk keluaran Tasneem Naturel. Saya sebagai ibu  sangat faham dengan keperluan kita untuk memberikan yang terbaik untuk anak-anak. 


Yang bestnya, produk Tasneem Naturel berasaskan bahan-bahan natural iaitu essential oil terpilih dan berkualiti. Peluang bisnes dan jana pendapatan juga akan saya kongsikan. Rugi tau kalau tak Follow blog saya ni :)


Oh ya, anda boleh hubungi saya dan dapatkan update terkini dengan saya di laman social dan cara berikut:

Facebook: Rosikah Noh
Fanpage: Anugerah Niaga
Instagram: Rosikah Noh
Email: rosikahnoh79@gmail.com
Whatsapp: 011 - 5872 3442


Sehingga kita bertemu lagi dalam entry akan datang. Selamat Datang ke blog Diari Anakku Sihat dan terima kasih kerana ada sudi membaca dan Follow blog ini. 


Salam perkenalan;
Rosikah Noh
Diari Anakku Sihat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...